[:ro]Mitsubishi L200[:]

[:ro]Dupa apriximativ  4 decenii de la prima apariție, niponii lanseaza a șasea generație.De  remarcat  cabina spațioasă și confortabilă, dar și profilul puternic pe care îl etaleaza. Piata pick-up-urilor  are  o  concurența este extrem de puternica, cu  rivalii puternici, precum Nissan Navara, Toyota Hilux, Ford Ranger sau chiar fratele geamăn Fiat Fulback.

 Sub sloganul ”inginerie dincolo de robusteţe”  noul L200 a trecut prin câteva transformări. Partea frontală emană forță, noul sistem 4WD îmbunătăţit care  furnizează performanţe off-road mai bune, iar la capitolul siguranței, mașina beneficiază de cele mai noi tehnologii din domeniu, raportându-ne și la sistemele de asistenţă pentru şofer.
Motorul diesel de 2,2 litri și 150 CP,  cuplat la o cutie de viteze în 6 trepte, oferă multă putere chiar și pentru un demaraj în forță. Adevăratele trăiri sunt însă cele pe teren accidentat, unde tracțiunea integrală își demonstrează atuurile, desi suspensiile mi s-au părut cam prea moi pentru greutatea mașinii. Și ca să nu uit, consumul de carburat în regim mixt s-a situat la 8,7 l/100 km.
Noile modele L200 4WD sunt dotate fie cu Super-Select 4WD, care furnizează tracţiune optimă şi caracteristici de manevrare pentru orice suprafaţă, fie Easy-Select 4WD, care simplifică trecerea de la un mod de condus la altul pentru diferite suprafeţe de teren. Cu ajutorul  unui buton amplasat la îndemână, între scaunele față, poti seta pe rând modurile (pietriş), (noroi/zăpadă), (nisip) şi (stâncă, doar în 4LLc). Când este angrenat, modul Off-road controlează integral puterea motorului, transmisia şi frânarea pentru a regla alunecarea roţii şi pentru a maximiza astfel performanţele all-terrain şi de auto-extragere din noroi sau zăpadă. Performanțele sunt remarcabile, doar Ford Raptor fiind mai puternic în acest moment.
Noul L200 ofera o multitudine de  sisteme de siguranță, la fel ca mai toate rivalele. La coborâri abrupte,viteza este controlată electronic pentru reduce riscul unei alunecări, avem sisteme de asistare a şoferului precum atenuarea coliziunii frontale, care poate detecta vehicule şi pietoni din faţă, și un altul care ajută la evitarea lovirii laterale a altui vehicul când schimbi benzile, prin detectarea vehiculului din spate sau din lateral spate şi alertarea audio şi vizuală a şoferului și multe altele. Timpul limitat nu mi-a dat șansa să îl cunosc profund pe L200, dar pick-up-ul celor de la Mitsubishi rămâne una dintre cele mai râvnite camionete de pe piață, întrucât nu întâmplător, japonezii au vândut de-a lungul timpului aproape 5 miliane de unități.
sursa www.romania-actualitati.ro/

[:]

Lasă un răspuns